Se indlæg
 Udskriv debat
Limousine
Esben
Er der nogle som her erfaring med dette selskab? http://www.limous...3god3iiATg Eller andre limousine selskaber i Bangkok?

Hanuman
Thai Air har også limousine-service ! Og apropos det, så mindes jeg en tid hvor man kunne bruge sin ROP-miles til at betale for denne service, men den sektion af hjemmesiden er fjernet nu. Kan det ikke lade sig gøre længere? :S
One night in Bangkok and the world's your oyster...

Lung Yao
Esben skrev
Jeg tager til Thailand om et par måneder fra Karup til Bangkok blev det 4700kr og det blev SAS der var billigst, men jeg blev ved med at ændre dagene til jeg fandt et direkte fly frem og tilbage ud en tirsdag og hjem en fredag

Det var godt at du SELV kunne lave lidt benarbejde Til hest, og spare mange penge i forhold til de 28K du fablede om i en anden tråd, så nu har du råd til at køre "standmæssigt" i limousine hele vejen til Bang Rakam. Tuttelu Tralla LOL LOL
Tillykke og go' tur. HUSK endeligt at give en feedback m.h.t. din "Online date", bare for at lukke mund på alle dem som tvivlede på hendes "ædle motiver" Angel
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Esben
Lung Yao skrev:
Tillykke og go' tur. HUSK endeligt at give en feedback m.h.t. din "Online date", bare for at lukke mund på alle dem som tvivlede på hendes "ædle motiver" Angel
.

Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.

Jeg kan se det er ikke nogedu eftrelever Hammer

vandango
LOL LOL

Spring til debat: