Se indlæg
 Udskriv debat
Condo i Pattaya
scan_tours
Jeg har erfaret, at en dansker bygger lejligheder til salg i Pattaya.
Jeg har ikke kunnet finde noget paa nettet ;-)
Er der nogen der kender noget til det, evt en webadresse

scan_tours
undskyld, jeg er ny, saa jeg har nok posted under et forkert emne.Shock

scan_tours
Det var ikke i selve Pattaya, men paa Jomtien Beach.

Jeg har fundet linket:

Kommer her: http://www.jomtie...idence.com
Redigeret af scan_tours d. 13/08-2005 10:20

MisterM
Kender godt stedet men pas paa, det er meget dyrtSmile

Du kan let finde noget som er bedre og billigere men selvfoelgelig er det op til digGrin

scan_tours
[quote]Kender godt stedet men pas paa, det er meget dyrt

Du kan let finde noget som er bedre og billigere men selvfoelgelig er det op til dig[quote]

Noget som er bedre og billigere???

Saa vidt jeg kan forstaa, er de slet ikke begyndt at bygge endnu??
Er der nogen medlemmer i Jomtien, som kan checke??
Redigeret af scan_tours d. 13/08-2005 11:40

paulsenp
Da byggeriet først forventes færdigt december 2006, vil jeg fraråde at købe nu. Der er alt for stor risiko for at noget går galt. Efter min mening bør man kun købe, hvad man kan se færdigt - EFTER man har set det med egne øjne.

Se dig lidt omkring hos ejendomsmæglerne. På nettet kan du finde mange der sælger huse/lejligheder i og omkring Pattaya og Jomtien.

Kik f.eks. på:
http://www.fairpr...

og
http://www.real-e...oducts.htm

Peter

MisterM
Kender kun stedet 'gaden' men ikke Ib som bygger derSmile
Men meget smaa lejligheder til 2.2 mil THB er for dyrtSmile
Jeg bor ikke i Jomtien men kender flere i Jomtien og Pattaya saa jeg kan desvaerre ikke chekkeFrown

Her er noget fra pattaya

Psc13/32/ Jomtien Majestic condominium 32sq.m studio overlooking swimming pool, completely re-tiled and decorated with all new furniture, TV, DVD, fridge, everything as new. Must be seen only 790,000. Call 07 150 4845
------------------------------------------------------------------------------
Psc02/32-33/ Beautiful studio condo, 2nd floor Majestic Jomtien, All new furnishing air, hot water, fridge, TV quick sale 690,000 baht. 01 863 1038 email:
---------------------------------------------------------
et par exp.på condo til salg,og her til leje.
men de fås billigere når man er dernede og selv kigger efter

Prc664/32-35/ Condo for rent at Jomtien fully furnished 8,000 baht/month. 06 565 8456 01 525 8456
-------------------------------------------------------
Prc195/11-35/ Center, Yensabai Condotels, 40-50sq.m near Walking Street. Fully furnished, long term 8,500-12,000 per month Call 06 398 8132 (Kip) or email:
--------------------------------------------------------
Prb469/32/ Khatalo 2 beds, 1 bath, 3a/c, kitchen, 2 living room, phone, car park, communal pool, fully furnished 12,000 baht/month. Call Tip 01 940 5181
-------------------------------------------------
Prb466/32/ New tenant for house in Jomtien wanted. 80 m from the beach, quiet location, 12,000 Baht per month. Tel. 01 361 2835
----------------------------------------------------------------
Prb464/32/ Townhouse for rent on Thepprasit Rd., 3 stories, 2 beds, 2-3 baths, furnished 2, and available 6,000-11,000/month long-term. Call Mr. Nid 06 904 7258
----------------------------------------- der er masser til salg og til leje .de bygger helt vildt dernede nu

bamsen

Spring til debat: