Notifications
Clear all

Anmeldelse af Thai Airways Business Class


(@newsman)
Noble Member Admin
Tilmeldt: 5 år siden
Indlæg: 946
Topic starter  

Anmeldelse af Thai Airways Business Class

Thai Airways har længe været kendt for deres gode service og mottoet “Smooth as Silk”. Efter en hård periode med en rekonstruktion i sommeren 2020 er Thai Airways kommet financielt styrket ud af pandemien og til vinter får de 7 ugentlige afgange fra København.

Inside Flyer har testet Thai Airways på en tur i Business Class ombord på en af deres Airbus A350 tidligere på året.

Læs den fulde anmeldelse og se billederne samt konklusionen på: Inside Flyer

Newsman @ Thailand Portalen
------------------------------------------
Find også Thailand Portalen på:
Facebook - Youtube - Twitter


   
Citer
 Ole
(@birkedhoj)
Active Member
Tilmeldt: 5 år siden
Indlæg: 5
 
Udgivet af: @newsman

Anmeldelse af Thai Airways Business Class

Thai Airways har længe været kendt for deres gode service og mottoet “Smooth as Silk”. Efter en hård periode med en rekonstruktion i sommeren 2020 er Thai Airways kommet financielt styrket ud af pandemien og til vinter får de 7 ugentlige afgange fra København.

Inside Flyer har testet Thai Airways på en tur i Business Class ombord på en af deres Airbus A350 tidligere på året.

Læs den fulde anmeldelse og se billederne samt konklusionen på: Inside Flyer

Det er godt de kom styrket ud af krisen. Jeg har 32.000,00 til gode. så hvis de skylder til rigtig mange er det jo "fint"


   
SvarCiter
Webmaster @ Thailand Portalen
(@webmaster)
Honorable Member Admin
Tilmeldt: 5 år siden
Indlæg: 452
 

De burde se og få fundet en løsning på jeres problem og alle de andre i en lignende situation. Alle har nok forståelse for at de har været en svær tid igennem, men det skal ikke bare tværres af på kunderne. Det er kunderne de skal leve af. De burde komme med en mindelig løsning - også selvom de ikke behøver rent juridisk - men fordi de vil fremstå som et seriøst selskab som ikke pisser deres kunder lige op i ansigtet. Og har de ikke pengene til at betale tilbage, så kunne de i det mindste tilbyde flyrejser for beløbet. Det er deres omdømme og fremtidige forhold til kunderne det omhandler.


   
SvarCiter